19 Haziran 2016 Pazar

Milano ya dogru...

Heyecan!!! Hislerimi en guzel anlatan kelime bu sanirim!!
Hic gitmedigim bu sehre dair o kadar cok sey duydum ki, simdi orada dolu dolu 3 gun gecirecek olmak beni inanilmaz heyecanlandiriyor...

Yolculuk, benim en sevdigim, sehri tek basina gun icinde kesfedebilme sansiyla taclandiriliyor!! Aksamlari kardesimle birlikteyiz, onun is seyahati benim tatilime vesile oldu!!

Yeri gelmisken soyliyim, abla olmak dunyanin en guzel seyi!! Ustelik kardesin olmasi da bir o kadar guzel ki!!

Herkesin kardesi kendine, benim kardesim, ablasi olmaktan gurur duydugum, cok ozel biri, zekasi ve espri yetenegiyle benzersiz, guclu 6.hissiyle ona en cok ihtiyacim oldugu zamanlarda hizir gibi yetisen, dunya tatlisi bir kardes!!

Dunya bir yana o bir yana dedigim, bana ablaligin kelime anlamini ogreten...

Abla cocuklukta oyun arkadasi, sonrasinda tehlikeli bir ispiyoncu, ergenlikte kavga ve giciklik kaynagi, buyudugunde ise senin icin senden cok dua eden, iyiligini isteyen anne rolunun arkadasa burunmus sekliymis, bir nevi acil durumda cami kiriniz, hatta kirmakla kalmayiniz, acil durumun bir parcasi olunuz demekmis, ben onunla ogrendim.

Simdi, aslinda kocaman adam, ama benim gozumde dunya tatlisi kucumen kardesimle, Milanoda gezme vakti...

 Gezdikce notlari kisaca paylasmak niyetim! 😉

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder