1 Haziran 2016 Çarşamba

Simdi

O kadar cok dert var ki hayata dair, dert demekle dememek arasi gidip geliyorum, utaniyorum! Eminim baskalarinda daha fazlasi var... 
Ama kendimce bir yerlerde, utopya hayalim! Hep mutlu hep sansli ve huzurlu!

Hayat! Sen benim vazgecemedigim hep dahasi dedigimsin! Bir yandan getirdiklerinde yeter nolur bu gercek olmasin dedigim uyanip ruyaymis demek istedigim! 

Cok sevip cok korktugum gibisin!

Bugun ben ayin biri kilisesinde, kendimden cok aileme dilek diledim, kendimden cok onlari onemsedim!

Degerlerim, dileklerim, gelecege dair herseyimde kendimden cok sevdiklerimin iyiligini istedigim!

Simdi, aslinda hep istedigim ama hic istemedigim bir yerdeyim, benden cok biz , simdiden cok yarin benim dilegim...

Iyilikikerim solmasin ümidim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder